FUD hledá PR manažera/ku

Fakulta umění a designu UJEP v Ústí nad Labem hledá PR manažera/ku na plný úvazek s předpokládaným nástupem v lednu 2022.

Předpokládaný začátek pracovního poměru: únor 2022
Úvazek: 1.0

Požadavky na uchazeče:

  • vysokoškolské vzdělání (minimálně bakalářský stupeň)
  • praxe v oboru
  • orientace v oboru na tuzemské i mezinárodní scéně
  • dobrá znalost českého a anglického jazyka
  • dobré organizační, administrativní a komunikační schopnosti
  • schopnost pregnantně formulovat myšlenky a napsat popularizační text
  • schopnost redakce webového rozhraní a sociálních sítí
  • řidičský průkaz skupiny B

 Výhodou uchazeče je:

  • znalost regionální kulturní scény a lokálních specifik
  • znalost práce v grafických programech Adobe

 Písemná přihláška musí obsahovat přílohy:

  • Přihlášku
  • Profesní životopis
  • Portfolio realizovaných aktivit
  • Úředně ověřené doklady o vzdělání
  • Čestné prohlášení o morální bezúhonnosti

 hem výběrového řízení představí uchazeči vlastní přístupy a plány pro práci na této pozici.

Přihlášky včetně příloh zasílejte do 21. 12. 2021 na adresu:
Zaměstnanecký odbor UJEP, Pasteurova 1, 400 96 Ústí nad Labem
nebo elektronicky na adresu:  miroslav.matousek@ujep.cz

Doplňující informace
PR manažer má na starosti komunikaci a styk s odbornou i laickou veřejností a komunikaci s médii, ale i řadu aktivit v rámci života fakulty. Uchazeč by měl být psychicky odolný a profesně vyzrálý, nezbytná je i schopnost rychlé orientace a rychlé reakce na aktuální potřeby. Neměla by mu vadit práce pod tlakem ani flexibilní  pracovní doba. Mezi hlavní činnosti PR manažera na FUD patří:

  • Ve spolupráci s proděkanem spoluodpovědnost za externí komunikaci, udržování dobrých vztahů se zástupci médií a odbornou i laickou veřejností.
  • Spolupráce s marketingovým oddělením univerzity.
  • Produkce výstavních a prezentačních akcí.
  • Produkce propagačních fakultních materiálů a tiskovin.
  • Spolupráce na vypracovávání a realizování komunikační strategie.
  • Příprava a realizace propagačních článků, tiskových zpráv a dalších PR materiálů.
  • Tvorba a správa aktualit na fakultním webu, aktualizace webu a správa sociálních sítí.
  • Monitoring médií, vypracovávání mediálních analýz.
  • Komunikace se zástupci médií, organizace tiskových konferencí a obdobných mediálních akcí.
  • Budování a aktualizování databáze kontaktů zástupců médií.
  • Tvorba a aktualizování obrazového archívu fakulty.
  • Příprava návrhů sponzorských aktivit.