Výběrové řízení / odb. asistent GD2 / PR manažer
ODBORNÝ ASISTENT ATELIÉRU GRAFICKÝ DESIGN 2
Děkan Fakulty umění a designu Univerzity J. E. Purkyně v Ústí nad Labem vypisuje výběrové řízení na místo odborného asistenta na Katedře vizuální komunikace, v ateliéru Grafický design 2.
Předpokládaný začátek pracovního poměru: prosinec 2020
Úvazek: 1.0
https://www.ujep.cz/cs/jobs/oa-na-katedre-vizualni-komunikace-fud-ujep
Požadavky na uchazeče:
- vysokoškolské vzdělání v oboru (minimálně magisterský stupeň)
- aktivní praxe v oboru grafického designu s důrazem na knižní tvorbu
- přehled o dění v oboru na tuzemské i mezinárodní scéně
- orientace v technologii oboru
- dobrá znalost anglického jazyka
- dobré organizační a komunikační schopnosti
Výhodou uchazeče je:
- pedagogická praxe
- znalost regionální kulturní scény a lokálních specifik
Písemná přihláška musí obsahovat přílohy:
- Přihlášku
- Profesní životopis
- Úředně ověřené doklady o vzdělání, případně akademických titulech
- Přehled umělecké, pedagogické a tvůrčí činnosti
- Čestné prohlášení o morální bezúhonnosti
Během výběrového řízení představí uchazeči Portfolio tvůrčí činnosti v tištěné nebo elektronické podobě.
Přihlášky včetně příloh zasílejte do 20. října 2020 na adresu:
Zaměstnanecký odbor UJEP, Pasteurova 1, 400 96 Ústí nad Labem
nebo elektronicky na adresu: romana.kovarikova@ujep.cz
Doplňující informace
Asistent ateliéru vykonává pedagogickou, tvůrčí a organizační práci v rámci ateliérové výuky pod vedením vedoucího ateliéru. Součástí náplně práce je také výuka odborných předmětů na Katedře vizuální komunikace, které přímo souvisejí s grafickým designem. Předpokladem je vlastní tvůrčí činnost a aktivní spolupráce na dalších činnostech fakulty.
Se zaměřením ateliéru je možné se blíže seznámit na webových stránkách:
https://fud.ujep.cz/atelier/graficky-design-ii/
https://gd2.cz
PR MANAŽER FAKULTY
Děkan Fakulty umění a designu Univerzity J. E. Purkyně v Ústí nad Labem vypisuje výběrové řízení na místo PR manažera fakulty.
Předpokládaný začátek pracovního poměru: prosinec 2020
Úvazek: 1.0
https://www.ujep.cz/cs/jobs/pr-manazer-fud-ujep
Požadavky na uchazeče:
- vysokoškolské vzdělání (minimálně bakalářský stupeň)
- praxe v oboru
- orientace v oboru na tuzemské i mezinárodní scéně
- dobrá znalost českého a anglického jazyka
- dobré organizační, administrativní a komunikační schopnosti
- schopnost pregnantně formulovat myšlenky a napsat popularizační text
- schopnost redakce webového rozhraní a sociálních sítí
- řidičský průkaz skupiny B
Výhodou uchazeče je:
- znalost regionální kulturní scény a lokálních specifik
- znalost práce v grafických programech Adobe
Písemná přihláška musí obsahovat přílohy:
- Přihlášku
- Profesní životopis
- Portfolio realizovaných aktivit
- Úředně ověřené doklady o vzdělání
- Čestné prohlášení o morální bezúhonnosti
Během výběrového řízení představí uchazeči vlastní přístupy a plány pro práci na této pozici.
Přihlášky včetně příloh zasílejte do 20. října 2020 na adresu:
Zaměstnanecký odbor UJEP, Pasteurova 1, 400 96 Ústí nad Labem
nebo elektronicky na adresu: romana.kovarikova@ujep.cz
Doplňující informace
PR manažer má na starosti komunikaci a styk s odbornou i laickou veřejností a komunikaci s médii, ale i řadu aktivit v rámci života fakulty. Uchazeč by měl být psychicky odolný a profesně vyzrálý, nezbytná je i schopnost rychlé orientace a rychlé reakce na aktuální potřeby. Neměla by mu vadit práce pod tlakem ani flexibilní pracovní doba. Mezi hlavní činnosti PR manažera na FUD patří:
- Ve spolupráci s proděkanem spoluodpovědnost za externí komunikaci, udržování dobrých vztahů se zástupci médií a odbornou i laickou veřejností.
- Spolupráce s marketingovým oddělením univerzity.
- Produkce výstavních a prezentačních akcí.
- Produkce propagačních fakultních materiálů a tiskovin.
- Spolupráce na vypracovávání a realizování komunikační strategie.
- Příprava a realizace propagačních článků, tiskových zpráv a dalších PR materiálů.
- Tvorba a správa aktualit na fakultním webu, aktualizace webu a správa sociálních sítí.
- Monitoring médií, vypracovávání mediálních analýz.
- Komunikace se zástupci médií, organizace tiskových konferencí a obdobných mediálních akcí.
- Budování a aktualizování databáze kontaktů zástupců médií.
- Tvorba a aktualizování obrazového archívu fakulty.
- Příprava návrhů sponzorských aktivit.
- Příprava, produkce a organizace letních škol.