Kamila Zhaxylykova
Lost in Time (herní projekt, Unreal engine, visual studio c++). "Lost in Time" je krátká video hra, která simuluje realitu lidí s Alzheimerovou chorobou. Cílem projektu je ponořit hráče do kognitivního stavu, ve kterém se nachází více než 55 milionů lidí na celém světě. Původním konceptem projektu byly falešné autobusové zastávky stojící před pečovatelskými domy, ke kterým nejezdí žádná doprava, a účelem vytvoření těchto zastávek je zabránit lidem trpícím demencí, aby opustili pečovatelské centrum, protože sami nechápou, co se děje, a chtějí jít domů nebo někam jinam. K "ukončení", útěku nebo návratu domů však nedochází. Ve hře není tak důležité, kde hra logicky začíná a končí, člověk může jít k počítači, začít hrát, v půlce přestat a pokračovat bude někdo jiný, ale přesto pochopí pocit ztracenosti a případné poselství projektu prostřednictvím vizuálů, cedulek, zvuků a světlu. Díky tomu se tato hra hodí spíše k výstavnímu formátu než k formátu standardních videoher.