Výběrové řízení: Koordinátor/koordinátorka a referent/referentka ERASMUS a Fine Arts
Koordinátor/koordinátorka a referent/referentka
Děkanka Fakulty umění a designu Univerzity J. E. Purkyně v Ústí nad Labem vypisuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa fakultní(ho) koordinátora/koordinátorky ERASMUS a studijní(ho) referenta/referentky studijního programu Fine Arts
Počet volných míst/ pozice : 1
fakultní/ho koordinátora/koordinátorky ERASMUS s úvazkem 50 % zákonné pracovní doby
a zároveň:
studijní/ho referenta/referentky studijního programu Fine Arts s úvazkem 50 % zákonné pracovní doby
Nástup s platností od 1. 9. 2025 s celkovým úvazkem 100 % zákonné pracovní doby
Požadované dovednosti:
– počítačová způsobilost
– numerická způsobilost
– ekonomické povědomí
– rámcové právní povědomí z hlediska orientace ve vnitřních předpisech FUD UJEP a UJEP a jejich souladu s VŠ Zákonem
– jazyková způsobilost v Čj, Aj a dalších jazycích dle znalostí zaměstnankyně (Frj, Nj, Rj)
Kvalifikace:
VŠ vzdělání (Bc., BcA., Mgr., MgA., Ing.)
Klíčové schopnosti:
– komunikační dovednosti a schopnosti
– adaptabilita
– schopnost rozhodovat se
– schopnost týmové práce
– profesionální vystupování a chování
– znalost práce s informacemi
– vedení požadovaných agend, evidence a spisová služba
– vkládání dat do elektronických systémů
– vyřizování administrativy, včetně korespondence v Aj, popřípadě v dalších jazycích
– analytické a koncepční myšlení, spolehlivost, pečlivost
Pracovní činnosti:
– Administrativní, informační, koordinační servis zahraničních studentů či vyučujících a českých studentů či vyučujících při příjezdech a výjezdech v rámci mobilit ERASMUS+ v Aj,
– administrativní, informační, koordinační servis zahraničních studentů ve studijním programu Fine Arts v Aj,
– koordinace v oblasti internacionalizace, výjezdů domácích i příjezdů zahraničních expertů
– vyhledávání dat v elektronických informačních systémech,
– zpracování podkladů a analýz,
– správa a průběžný upgrade informací na elektronické úřední desce a na dalších záložkách webových stránek fud.ujep.cz v anglické mutaci,
– správa kalendáře.
Nabízíme Vám:
Zajímavou a různorodou práci v instituci oceněné HR Award
Podporu v dalším rozvoji a vzdělávání
Příjemné a moderní pracovní zázemí
Flexibilní formy zaměstnávání
Další zaměstnanecké benefity (dotované stravování, příspěvek na penzijní připojištění, využívání knihovny, sportovišť, rekreačního střediska Bukovina a další)
Požadované dokumenty v přihlášce:
Přihlášku
Profesní životopis
Kopii, scan dokladů o vzdělání a akademických titulech
Informace o výběrovém řízení a kritériích výběru:
Výběrové řízení proběhne v prvním kole posouzením dodaných materiálů, případně v druhém kole osobním pohovorem s vybranými uchazeči/kami.
Kontaktní osoba: prof. Mgr. David Kořínek, proděkan pro vnější vztahy a internacionalizaci FUD UJEP
Případné dotazy k systému výběrového řízení směřujte na adresu: personalni@ujep.cz.
Přihlášky se všemi náležitostmi (viz výše) zasílejte poštou na Zaměstnanecký odbor UJEP v Ústí nad Labem, Pasteurova 1, 400 96 Ústí nad Labem nebo e-mailem na adresu personalni@ujep.cz do 11. 8. 2025.
Účastníkům výběrového řízení nevzniká nárok na úhradu nákladů výběrového řízení.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit, změnit či nevybrat žádného uchazeče.