Prohlášení Akademického senátu FUD UJEP a vedení Fakulty umění a designu UJEP k aktuální situaci na Ukrajině

Декларація Академічного сенату FUD UJEP і керівництва Факультету мистецтв та дизайну щодо актуальної ситуації на Україні

Academic Senate FAD UJEP and the Faculty of Art and Design UJEP management statement on current situation in Ukraine

Заявление Академического сената FUD UJEP и руководства Факультета искусства и дизайна UJEP о текущей ситуации в Украине

Nové vedení ateliéru Grafický design 1

Představujeme vám nové vedení ateliéru Grafický design 1 na Katedře vizuální komunikace, které vzešlo z výběrového řízení konaného 13. ledna 2022.

Vedoucím ateliéru Grafický design 1 byl komisí vybrán MgA. Adam Uchytil, odborným asistentem ateliéru bude MgA. Marek Fanta. Děkan FUD doc. Mgr. A. Pavel Mrkus potvrdil stanovisko výběrové komise. Nové vedení ateliéru Grafický design 1 začne působit od 7. února 2022.

Příkaz děkana č. 1/2022 k testování zaměstnanců Fakulty umění a designu

Na základě Příkazu rektora č. 1/2022 K povinnému testování zaměstnanců na přítomnost viru SARS-CoV-2 s platností od 17. 1. 2022 je průběh testování na FUD upraven následovně:

1. Testování probíhá u každého zaměstnance 2 x za týden, podle příkazu UJEP preferovaně v pondělí a ve čtvrtek, případně v první den příchodu do zaměstnání v daném týdnu. Týká se povinně všech zaměstnanců.
2. Testovací místnost FUD: č. 150 v přízemí / bývalý bufet, každý pracovní den, vždy od 8 do 11 hodin, anebo na základě předchozí telefonické domluvy.
3. Samotestování administrativně a technicky zajišťují sekretářky kateder Šárka Stehlíková (sarka.stehlikova@ujep.cz) a Dagmar Holingerová (dagmar.holingerova@ujep.cz) ve spolupráci s tajemníkem.
4. Samotesty jsou k dispozici zdarma všem zaměstnancům přímo na místě.
5. Záznamy o výsledku samotestu zaměstnanci zapisují do knihy na testovacím místě.
6. Samotest je možno provést i doma, bezprostředně před příjezdem na fakultu. V tom případě je nutno zaslat výsledek testu sekretářce katedry e-mailem. Sekretářka poté zanese záznam do knihy na testovacím místě.
7. Sekretářka Šárka Stehlíková pak bude zápisy z knihy evidovat podle pokynů rektorátu UJEP v elektronickém systému IMIS.
8. V případě pozitivního testu oznámí příslušná sekretářka tuto skutečnost ing. Výborné.
9. Zaměstnanci s pozitivním testem se dále řídí příkazem rektora.
10. Kontaktní telefony: Šárka Stehlíková: 47528 5114, Dagmar Holingerová: 47528 5141

doc. Mgr. A. Pavel Mrkus
děkan

v Ústí nad Labem 14. 1. 2022

Vozový park

Vozový park

Pro rezervaci auta kontaktujte pana tajemníka.

Rezervace zasedací síně děkanátu

Rezervace zasedací síně

Pro rezervaci Vaší akce v zasedací síni děkanátu č. 234 kontaktujte pana tajemníka.

CESNET DataCare

Úložný prostor (NAS)

EduID, Eduroam, IMIS...

E-learning – Moodle

Kalendář akcí

SMTWTFS
23457
891011121314
15161718192021
222324262728
293031
loading...