FUDSTREAM #7 / 27.-30. 4. 2020

#23
Pondělí 27. 4. 2020 / 15:00 / Stream
Monsters — Na cestě a stále na začátku
———  Poznámky z grafické praxe v průběhu času – studio Monsters – Michaela Labudová a Pavel Frič. Monsters je malé grafické studio které se převážně věnuje tvorbě ilustrací, typografii, knižnímu designu a corporate identity. 
——— Pavel Frič působí jako asistent ateliéru Grafický design 2 a Michaela Labudová v současné době vede ateliér Vizuální design na Fakultě umění a designu UJEP.

#23 STREAM PŘEDNÁŠKY 

#24
Úterý 28. 4. 2020 / 15:00 / Stream
Kateřina Dytrtová — Proces autentifikace v umění
——— teoretička a pedagožka umění působící na Fakultě umění a designu a na Pedagogické fakultě UJEP.

#24 STREAM PŘEDNÁŠKY

#25
Středa 29. 4. 2020 / 15:00 / Záznam
Zdeněk Svejkovský — Internetové umění
——— Přednáška se zaměří na vývoj a proměny internetového umění napříč celou jeho historií. Její významnou součástí bude i exkurz do vývoje internetové a počítačové technologie.
——— vizuální umělec, pedagog a doktorand oboru Vizuální komunikace působící na Fakultě umění a designu UJEP

#25 ZÁZNAM PŘEDNÁŠKY

#26
Čtvrtek 30. 4. 2020 / 15:00 / Stream
Martin Kolář — Proč stojíme na obilném poli
——— „Absurdní“ dotaz: „Proč stojíme na obilném poli?.“  Jen dvě krátké, zhruba minutové sekvence na počátku (0:19:58 – 0:21:38) a konci filmu (1:29:33 – 1:30:45) Wesse Andersona Grand Budapest Hotel(2014), nás uvádějí do světa, o jehož zániku, charakterizovaného výrokem: „Před rokem 1914 patřila Země všem lidem“  píše Stefan Zweig v  autobiografii Svět včerejška, která vznikla na počátku 40. let minulého století, krátce před tím, než 22. února 1942 spolu s manželkou spáchal sebevraždu. V čem je tento úhel pohledu nyní aktuální. A jak se odráží skrze estetické soudy a sdílení vnímatelného v reprezentaci evropského prostoru.

#26 STREAM PŘEDNÁŠKY