Letní sklizeň 2020

Virtuální výstava klauzurních prací studentů Fakulty umění a designu
Univerzity Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem

Interaktivní média

Pavel Konvičný

2. BcA.

Deník hráče

Každý z nás zná ten pocit nostalgie, když se po delší době vrátí na místo, kde dříve trávil čas. V mém případě je to místo ve světe virtuálním, konkrétně ve hře Tribes Ascent.

Tuhle hru jsem hrál zhruba před 7-8 lety. Když jsem se před nedávnem rozhodl do hry vrátit čekalo mě velké překvapení. Prázdné servery, žádní hráči, zkrátka opuštěná hra. Rozhodl jsem se tedy v rámci své klauzurní práci zdokumentovat mou návštěvu těchto opuštěných virtuální prostorů a zavzpomínat nad tím co vše jsem ve hře dokázal a prožil.

Pravý monitor zobrazuje technické informace o herním prostředí, jeho pravidlech a fungování. Součásti toho jsou i mé vzpomínky na konkrétní místa. Tyto místa jsou zobrazované na levém monitoru, který je záznamem mého proplouvání hrou nyní už pouze jako pozorovatel.

Mým účelem bylo zachovat interakci s potencionálním divákem (hráčem) a proto pokud chceš cestovat prostorem a vzpomínat se mnou stačí držet klávesu W.